Tilausohjeet
Näin tilaat
1. Tutustu tuotteisiin
Voit tutustua koko tuotevalikoimaamme kakkukaupassa. Sivun yläreunassa olevilla suodattimilla voit rajata näkyvillä olevia tuotteita.
Kakkukoneessa voit loihtia juuri sellaisen kakun haluat.
Kakkugalleriasta saat inspiraatiota ja näet millaisia kakkuja olemme loihtineet asiakkaillemme.
Yleisimmille kakunaiheille olemme luoneet omat sivut, joilta löydät vinkkejä kakun valintaan. Löydät teemasivut valikosta.
2. Lisää tuotteet ostoskoriin
Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin Lisää ostoskoriin -painikkeella. Jos haluat tilata tuotetta useamman kerran, voit muokata määrää ostoskorissa.
Joihinkin tuotteisiin liittyy valintoja (esimerkiksi maku tai koko), jotka tehdään ennen kuin tuote lisätään ostoskoriin.
3. Siirry ostoskoriin tarkastamaan tilauksesi
Siirry ostoskoriin ja tarkista, että tilauksessasi on ne tuotteet, jotka haluat. Ostokorissa on mahdollista poistaa tuotteita tai muuttaa niiden määriä.
4. Viimeistele tilaus kassalla
Siirry kassalle. Jos olet tilannut aiemmin ja sinulla on käyttäjätili, voit kirjautua nyt. Jos sinulla ei ole tiliä tai et muista tunnuksia, kirjoita sähköpostiosoitteesi, osoitetietosi ja puhelinnumerosi niille varattuihin kenttiin. Voit halutessasi syöttää toiset laskutustiedot.
Valitse toimitusaika. Mahdolliset päivät näkyvät kalenterissa tummennettuna. Lyhin toimitusaika tilaustuotteille on 2 arkipäivää.
Valitse toimitustapa. Valittavana on myös perilletoimitus, jos se on saatavilla osoitetiedoissa antamasi postinumeron alueella.
Kommenttikenttään voit kirjoittaa toiveita esimerkiksi toimitukseen tai tuotteisiin liittyen.
Valitse maksutapa. Yritykset voivat valita maksutavaksi laskun.
Hyväksy tilaus- ja toimitusehdot rastilla. Vahvista tilaus painamalla vihreästä painikkeesta ja siirry sen jälkeen maksamaan (paitsi jos valitsit laskun tai maksun toimituksen yhteydessä). Lopuksi jälkeen näet yhteenvedon tilauksesta. Saat sähköpostiin tilausvahvistuksen ja mahdollisen uuden käyttäjätilisi tiedot.
5. Kun tilaus on valmis
24h-nouto – Jos valitsit 24h -noudon, saat tekstiviestinä nouto-ohjeet, kun tilauksesi on noudettavissa.
Nouto leipomolta – Voit noutaa tilauksen sovittuna päivänä leipomolta aukioloaikana.
Perilletoimitus – Tilaus toimitetaan valitsemanasi päivänä perille ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen.
Toimitusaika
Viikon kakkuja on saatavilla leipomolta heti mukaan. Muiden tuotteiden toimitusaika on 2 arkipäivää.
Haluttu toimituspäivä | Viimeinen tilauspäivä |
Maanantai | Torstai |
Tiistai | Sunnuntai |
Keskiviikko | Maanantai |
Torstai | Tiistai |
Perjantai | Keskiviikko |
Lauantai | Keskiviikko |
Sunnuntai | Keskiviikko |
Yleiset vapaapäivät ja sesongit voivat aiheuttaa muutoksia toimitusaikaan.
Toimitustavat
Nouto
Tilaukset voi noutaa valittuna toimituspäivänä kakkuleipomolta aukioloaikoina. Katso yhteystiedot.
Jos noudat tuotteet itse, huolehdithan kylmäketjun säilymisestä. Siirrä kylmäsäilytystä vaativat tuotteet mahdollisimman pian kylmätiloihin. Lämpimämpinä päivinä suosittelemme ottamaan mukaan kylmälaukun tai kylmäkallen.
24H Itsepalvelunouto
Leipomon aukioloaikojen ulkopuolella tilauksen yhteydessä maksetut kakut on mahdollista hakea leipomon yhteydessä sijaitsevasta 24h itsepalvelunoudostamme. Saat tilauksen noutoa edeltävänä päivänä tekstiviestillä noutokoodin.
Perilletoimitus
Voit valita verkkokaupan tilauksellesi perillekuljetuksen, jolloin kuljetusliike toimittaa tuotteet tilauksen yhteydessä antamaasi toimitusosoitteeseen. Toimitus tapahtuu kuljetusliikkeen aikataulujen mukaisesti pääsääntöisesti klo 8-16 välillä. Näet toimituskulun syötettyäsi postinumeron.
Maksutavat
Tilauksen voi maksaa tilauksen yhteydessä verkkokaupassa Visma Pay -palvelun kautta mobiilimaksulla, pankkien verkkomaksupainikkeilla sekä yleisimmillä maksukorteilla.
Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Jos olet valinnut toimitustavaksi noudon leipomolta, voit maksaa tilauksen voi maksaa myös kortilla tai käteisellä.
24h itsepalvelunoudosta noudettavat tuotteet maksetaan aina verkkokaupassa.
Yrityksille käytettävissä on myös lasku.
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Lue lisää: https://www.visma.fi/vismapay/
Tilaus- ja sopimusehdot
Voit tutustua tilaus- ja sopimusehtoihin täällä:
Tilaus ja sopimusehdot