Hyvisten käyttöehdot

Voimassa 1.1.2021 alkaen
 
Näitä ehtoja sovelletaan kuluttaja-asiakkaiden ja Mammun Hyväkakku Oy:n (jäljempänä ”Hyväkakku”) väliseen asiakasohjelmaa koskevaan sopimussuhteeseen. Liittymällä Hyväkakun kanta-asiakkaaksi (jäljempänä ”Hyvikset”) hyväksyt nämä ehdot kaikilta osin sitovaksi.
 
Näiden ehtojen lisäksi Hyväkakun ja sen verkkokaupan asiakkaan välillä sovelletaan Hyväkakun verkkokaupan tilaus- ja sopimusehtoja. Mikäli näiden ehtojen ja muiden ehtojen välillä on ristiriitaisuuksia, sovelletaan Hyviksiin ensisijaisesti näitä ehtoja. Hyviksiin liittyvien palveluiden tai sovellusten tai niiden tiettyjen osien käyttäminen edellyttää kanta-asiakkaalta näiden ehtojen lukemista, hyväksymistä ja noudattamista.

Liittyminen ja asiakastiedot

Hyviksiin voi liittyä kuka tahansa 15 vuotta täyttänyt luonnollinen henkilö Hyviksien verkkokaupassa osoitteessa www.hyvakakku.fi/hyvikset joko rekisteröitymällä Hyväkakun verkkokaupan asiakkaaksi tai kirjautumalla Hyväkakun verkkokauppaan. Liittymisen yhteydessä asiakkaan tulee ilmoittaa ikänsä ja hyväksyä Hyviksien ehdot.
 
Aiemmin Hyväkakun verkkokauppaan rekisteröityneet ja kirjautuneet ilmoittavat ikänsä ja hyväksyvät Kotijoukkojen ehdot ja tulevat näin osaksi Hyviksiä. 
 
Hyvakakku.fi:n käyttöä kirjautuneena voi jatkaa ilman Hyviksien toiminnallisuuksia hyväksymättä uusia ehtoja tai ilmoittamatta ikäänsä. 
 
Hyviksiin liittyminen edellyttää kanta-asiakkaalta näiden ehtojen hyväksymistä ja jatkuvaa noudattamista
  • Hyväkakku pidättää oikeuden hyväksyä tai olla hyväksymättä liittymisen.
  • Hyvikset asiakasohjelma on maksuton, mutta siihen voi sisältyä maksullisia palveluita. 
  • Hyviksien kanta-asiakkuus on voimassa toistaiseksi.
  • Kaikki liittymislomakkeessa kysytyt tiedot tulee antaa oikeina ja ajantasaisina. Jos tiedot myöhemmin muuttuvat, tiedot tulee päivittää. Voit saada Hyviksistä täyden hyödyn vain ajantasaisilla tiedoilla.
  • Kaikki Hyviksiin liittyvien etujen käyttö ja kerryttäminen on mahdollista vain Hyväkakun verkkokauppaan kirjautuneena. Mikäli et ole aiemmin kirjautunut Hyväkakun verkkokauppaan, osallistuminen Hyviksiin vaatii rekisteröitymisen.
  • Etuja kertyy ainoastaan kirjautuneena Hyväkakun verkkokauppaan tehdyistä tilauksista.

Hyviksien kanta-asiakkuus

  • Hyviksien kanta-asiakkuus on henkilökohtainen, ja sen luovuttaminen muiden käyttöön on kiellettyä. 
  • Mikäli epäilet, että kanta-asiakkuuttasi käytetään väärin, ilmoita asiasta viipymättä Hyväkakulle. Hyväkakku ei vastaa Hyviksien kanta-asiakkuuden väärinkäyttöön liittyvistä kolmannen osapuolen toimista, kuten mahdollisesta etujen käytöstä.

Mansikoiden kertyminen

  • Hyväkakku.fi:hin kirjautunut Hyviksien kanta-asiakas saa tehdyistä ostoksista kanta-asiakaspisteitä eli Mansikoita.
  • Jos Mansikoita ei käytä, ne vanhenevat vuoden kuluttua myöntämisestä. 
  • Hyväkakulla ei ole velvollisuutta jälkikäteen myöntää mansikoita ostoista, jotka on tehty kirjautumatta Hyvisten kanta-asiakkaana verkkokaupassa. 
  • Hyväkakku pidättää oikeuden määritellä tuotteita, joiden ostaminen ei kerrytä Mansikoita. Mahdollisten tuotepalautusten ja hyvitysten yhteydessä Mansikoita kerryttävien ostojen määrä ja siten kertyvä etujen määrä pienenee vastaavasti.

Mansikoiden käyttäminen

  • Kertyneet Mansikat voi joko lahjoittaa valitsemaansa hyväntekeväisyyskohteeseen tai vaihtaa alennuskoodeiksi.
  • Mansikoilla ansaittu alennuskoodi on käytettävissä Hyväkakun verkkokaupassa kirjautuneena asiakasohjelman kanta-asiakkaana käyttämällä etukoodia, joka syötetään normaalissa tilauksessa alennuskoodikohtaan. 
  • Alennuskoodia tai muita mahdollisia etuja ei voi vaihtaa rahaksi tai käyttää suoraan Hyväkakun leipomon kassalla (tilaus on tehtävä verkkokaupan kautta kirjautuneena).  Alennuskoodi on voimassa kuusi (6) kuukautta siitä alkaen, kun se on ansaittu, ja etu tulee käyttää tänä aikana. Käyttämättä jääneitä etuja ei hyvitetä voimassaoloajan päätyttyä. Kertyneet edut voi tarkistaa omalta Hyvikset jäsensivulta kirjautumalla Hyväkakun verkkokauppaan.

Muut kanta-asiakkaan edut

  • Mansikoiden lisäksi Hyvisten etuihin voi sisältyä myös muita, pysyviä tai kampanjaluonteisia etuja, kuten alennuksia tietyistä tuotteista tai palveluista, asiakasohjelman kanta-asiakkaille suunnattuja tapahtumia ja palveluita, ja Hyväkakun yhteistyökumppanin tarjoamia etuja tai muita sisältöjä. Tällaisten etujen ja sisältöjen hyödyntämiseksi voidaan edellyttää Hyvisten kanta-asiakkuuden palvelun käyttöön liittyvien tapauskohtaisten ehtojen hyväksymistä ja noudattamista.

Asiakasviestintä ja henkilötietojen käsittely

  • Liittyessä Hyviksiin hyväksytään myös kanta-asiakkuuteen liittyvä viestintä. Asiakasohjelmaan liittyvä viestintä tapahtuu pääosin sähköpostin, tekstiviestien  ja Hyväkakun verkkokaupan välityksellä. Hyvisten kanta-asiakkaalla on mahdollisuus kieltää tämä viestintä ottamalla yhteyttä asiakaspalvelu@hyvakakku.fi
  • Hyväkakku käsittelee kanta-asiakkaan henkilötietoja voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti Hyvikset kanta-asiakasohjelman toteuttamiseen, Hyväkakun palveluiden ja tuotteiden toimittamiseen ja niiden personointiin ja suositteluihin sekä viestintään ja suoramarkkinointiin ja muihin Mammun Hyväkakku Oy:n tietosuojaselosteen mukaisiin tarkoituksiin. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä kuten käsittelyn oikeusperusteista ja henkilötietojen luovuttamisista sekä kanta-asiakkaan henkilötietojen käsittelyyn liittyvistä oikeuksista on saatavilla kulloinkin voimassa olevasta tietosuojaselosteesta. 

Ehtojen muuttaminen ja Hyvisten kanta-asiakkuuden päättäminen

  • Hyväkakku pidättää oikeuden muuttaa Hyvisten sisältöä ja ehtoja, milloin tahansa. On myös mahdollista, että Hyvikset kanta-asiakkuus lakkautetaan kokonaan tai osittain.
  • Olennaisista muutoksista ilmoitetaan viimeistään yhtä (1) kuukautta ennen muutosten voimaanastumista. Ilmoitus katsotaan asianmukaisesti tehdyksi, kun se on lähetetty Hyvisten kanta-asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen, tai kun se on luettavissa Hyväkakun verkkokaupasta. Hyvisten kanta-asiakkaan katsotaan saaneen tiedon ilmoituksesta hänen viimeksi ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen lähetetyn ilmoituksen osalta viimeistään ilmoituksen lähettämistä seuraavana päivänä ja Hyväkakun verkkokaupassa olevalla ilmoituksella viimeistään seitsemäntenä päivänä ilmoituksen julkaisemisen jälkeen.
  • Hyvisten kanta-asiakas voi irtisanoa kanta-asiakkuutensa päättymään ilmoittamalla siitä Hyväkakulle kirjallisesti (esim. sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@hyvakakku.fi). Hyväkakku voi irtisanoa Hyvisten kanta-asiakkuuden kolmen (3) kuukauden irtisanomisajalla. Hyvisten asiakkuuden päätyttyä käyttämättä jääneet etuudet mitätöidään, eikä niitä voi enää hyödyntää. Hyvisten kanta-asiakkuuden irtisanominen mitätöi Hyviksiin liittyvän kirjautumis- ja rekisteröitymissisällön. Mikäli Hyvisten kanta-asiakas väärinkäyttää kanta-asiakkuutta tai syyllistyy muutoin näiden ehtojen tai tiettyjä etuja tai sisältöjä koskevien mahdollisten erityisten ehtojen rikkomiseen, Hyväkakulla on oikeus ilman ennakkovaroitusta irtisanoa Kotijoukkojen kanta-asiakkuus välittömästi ilman irtisanomisaikaa, jolloin myös kertyneet etuudet mitätöidään välittömästi.
 
Ehtojen hyväksyminen edellyttää myös Hyväkakun tilaus- ja sopimusehtojen hyväksymistä.
Ostoskorisi
Ostoskorissasi on runsaasti tilaa.Palaa tekemään ostoksia
Käytä kuponki

Kirjaudu sisään

Etkö ole vielä jäsen?

Huom! Valmistujaisviikolle (30.6-5.5.) emme voi enää ottaa vastaan tilauksia.

Valitse kakkuleipomo

Muistamme valintasi. Voit vaihtaa leipomoa sivun ylälaidasta Hyväkakku-tekstin alta.